søndag 24. august 2008

Heisann!

Jeg heter Anette Larsen og er 21 år og kommer i fra Norges sommerby Skudeneshavn. Der har jeg bodd hele livet, nå når jeg skal pendle til Stord hver dag så flytter jeg sammen med kjæresten min til Haugesund.

Jeg er en aktiv jente og har vel vært med på stort sett alt som går an å være med på i Skudenes, drill, fotball, turn og håndball. Drill er den største hobbyen min og jeg setter av mye tid til det. Jeg er instruktør både i drill og turn så jeg er jobber en god del med barn og unge. Jeg jobber som aerobicinstruktør på Trimloftet på Åkra og synes det er kjempekjekt =)

Etter ungdomsskolen begynte jeg på idrettslinja på Kopervik VGS og hadde 3 utrolig kjekke år der. Da jeg var ferdig så var jeg temmelig skolelei og ville ta meg et friår. Da jobbet jeg på Shell i Skudenes, etter hvert så fikk jeg meg jobb på Sørhåland barneskole som assistent, leksehjelper, vikar og miljøarbeider. Trivdes kjempegodt med det, og fikk prøvd litt av hvert. Jeg jobbet der i to år før jeg kom meg inn på skolebenken igjen.

Ingen kommentarer: